Super Mario

 Mai alanyunk a Super Mario. Elég rövid cikk lesz erről a játékról mert akik a '90-es években voltak felcseperedő gyerek mind ismerik a Nintendos SuperMariot. A grafika teljesen ugyanaz és talán ez az egyetlen plusz a játékban. Ha landscape lenne és az irányítás az Assasin's Creed széria sémáját használná sokkal játszhatóbb lenne. Személy szerint nálam a játék így sajnos nem ért el nagy sikert. Nem azt mondom, hogy játszhatatlan, vagy rossz, csak egy ilyen klasszikust igényesebben is kidolgozhattak volna. Ennek ellenére bátran próbáljátok ki. Lehet, hogy titket megfog és kedves perceket fog okozni! A játékot elérheted itt: http://ilovecs2d.blog.hu/2012/02/01/super_mario_2014

Címkék: game mario super supermario s5230

A bejegyzés trackback címe:

https://s5230.blog.hu/api/trackback/id/tr964079613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guitar14 2012.02.15. 20:53:20

Nekem is ez a véleményem a játékról, sajnos nem találtam landscape-s verziót. Bár én még azt is hozzáfűzném: Ez a játék félig Giana Sisters, félig Super Mario mivel Super Mario-t irányítjuk, olyan a kinézete a játéknak viszont a belépésnél Giana Sisters van és a karakterek neve is onnan való és még a pályák is Commodore-os Giana Sistersből vannak csak Mario-s Textúrákban.

TercesResu 2012.02.16. 15:50:07

Az első pálya első szakaszáig kínlódtam vele teljesen az volt amit még anno a sega nintendómon játszottam. Rákrestem az általad említett játékra és találtam egy internetes flash verziót ott is ugyanez volt a pálya első része.

Guitar14 2012.02.16. 21:00:08

Hát nekem már elsőre feltűnt, hogy ez nem eredeti mario mivel a sárga kazettás nintendo még mindíg megvan és működik + Gameboy meg még egy Gamecube. (nagy nintendo-s vagyok :D)
süti beállítások módosítása